Παρασκευή 25 Αυγούστου 2017

Xρόνια πολλά, Κατερίνα μου!!!!!!!!!!!!!!!!! Για σήμερα και για ... μετά!!!!!!!!!!!!!!!


Χρόνια πολλά, Κατερίνα Π. μου!!!
Με υγεία!!!


κιτρινάκι


βουκαμβίλια... φούξια


λευκό...



κιτρινάκι , δίπλα στην θάλασσα... 

ΟΛΑ από Παράλιον Άστρος... 

....................

ΚΑΙ


Χρόνια Πολλά, Κατερίνα δ. μου!!!
Με υγεία
Με χαρές
Με ευτυχία!!

βουκαμβίλιες που φθάνουν στον ουρανό! 

Πειραιά μεριά... 

Τριαντάφυλλα

Μακρυνίτσα, Πήλιο

Λευκές βουκαμβίλιες

προς Πειραιά μεριά!!! 




Τριαντάφυλλο....

προς Πειραιά μεριά...

.........................................................................................



ΚΑΙ 

Φαίνεται; (ότι λοβ -πολύ!!!!- Βόλος;;!!!)

"Άϊ καρδούλα <3 Βόλος!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
"Εγώ αγαπάω Βόλος!!! "




Lamprini T. 

3 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

Λαμπρινή μου Τ, αυθόρμητό μου, εσύ, πρόσεξε ποιες ειδήσεις προβάλεις! Καθότι, περιπτερού όντως και κατέχω!

Σημαντικές να είναι οι ειδήσεις σου, να αξίζουν!
Όλοι μας ζούμε, κάθε μέρα γιορτάζουμε...!
Φιλιά, Ευχαριστώ, να μην το αναπτύξω πιο πολύ!

Πήγα να μπω νωρίτερα και μου κόπηκε η φόρα...
Ντρεπόμουνα!
Κόσκινο!

Να είσαι ΚΑΛΑ, βρε κουρίτσ'!

http://toanoigma.blogspot.gr/2017/08/blog-post_881.html

Μη ξαναντουντουκιάσεις, όμως!

Κυκλαμίνα είπε...

Τα φέρνω εγώ, να μην κουράζεσαι άλλο, με μένα!

Paraskevi Lamprini M.25 Αυγούστου 2017 - 11:15 μ.μ.
πολύ συγκινητικό το τραγούδι... (μετά από όλην την ανάρτηση) ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ κατ' αρχάς... κι εξηγώ:

Φαίνονται πολλά, αλλά δεν είναι... Απλώς, εγώ έχω πολλά μπλογκ και έβαλα τις ευχές μετά των λουλουδιών... για να τα εμπλουτίσω... αλλά, και για να ΜΗΝ ξεχάσω... ότι σήμερα γιορτάζεις!! (Δυστυχώς δεν σού έφτιαξα βίντεο... ελπίζω του χρόνου. ΠΡέπει να είναι κατάλληλη η ώρα, βλέπεις... )

Σήμερα, γιορτάζεις, λοιπόν... έχεις γενέθλια... (Και για μετά... εύχομαι βεβαίως!! στις 29!!!!!!!!!!)

ΧΡΟΝΙΑ ΠΛΟΥΣΙΑ, χρόνια πολλά, να σε χαίρονται...

(κι ευχαριστώ για τις ευχές για την μητέρα μου, χαίρομαι που την αγαπάς... και εσύ ... καλή ανάπαυση νάχει η δική σου... )

φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!

καληνύχτα....


ΑπάντησηΔιαγραφή

Κυκλαμίνα25 Αυγούστου 2017 - 11:34 μ.μ.
Φαίνονται πολλά, αλλά δεν είναι...

!!! Σώπα!

Τα τυπικά χαρτιά γιορτάζουν σήμερα, οπότε το δέχομαι για να ξεμπερδεύω. (εδώ, στα ιντερνετικά, γιατί στην ζωή, κρατάει από 25-29, ότι θυμάται ο καθένας, ότι θυμάμαι κι εγώ!
Φέτος άρχισε από 24, πάμε πενταήμερο, λόγω καρπουζιού... (θυμήσου) και αδελφού που γεννήθηκε 24.
Για πεπόνι το πήγαινα φέτος, αλλά δεν έκατσε, του χρόνου!
Νά 'ναι γερός ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ, ΛΑΜΠΡΙΝΗ!

Στις 29 να μου τα πεις ιδιαιτέρως! Μη γίνω πρώτο θέμα, πάλι!

Οκευ, όκευ, μπλα μπλα σε όλα, θα αρχίσω να σου γράφω με κώδικες!

Φιλιά της! Καληνύχτα!

ΑπάντησηΔιαγραφή

Κυκλαμίνα25 Αυγούστου 2017 - 11:35 μ.μ.
ΛΕΙΠΕΙ ΕΝΑ: ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ!

ΑπάντησηΔιαγραφή

Lamprini Lamprou είπε...

Απάντηση: Ευχαριστω για τον κόπο
Δεν ήταν κόπος...
να χαίρεσαι τον αδελφ ό σου... δεν το θυμώμουν... όχι...:) = χαμόγελο

Διαγραφή: δεν υπάρχει κάτι για διαγραφή...

Χρόνια πολλά... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

Υ.Γ. Τα λουλούδια για σένα... (δεν τόπα αυτό!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...