Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

O Mάσυ βρίσκει την φωνή του... Educating Yorkshire - Mushy Finds His Voice

 
Τι αποτέλεσμα έχει η εκπαίδευση;... 

Εδώ στο Περίπτερο... 
Ο Μάσυ μας αφήνει άναυδους!! 

Από φίλη στο φέις... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!... 


 Educating Yorkshire - Mushy Finds His Voice - Full Video HD 

Μία μικρή προσπάθεια μετάφρασης... να πάρουμε μια γεύση... αν και το βίντεο μιλάει μόνο του!!! 

-Δεν θέλω να πεις το King speach (μια ταινία, όπου ο βασιλιάς έκανα μαθήματα για να μιλήσει σωστά... ).. ηρέμησε και απλώς μίλα
Κάτι διάβασε ο νεαρός.... ένα κείμενο... μάλλον λογοτεχνικό... (με την βοήθεια της μουσικής... τα έλεγε λίγο με ρυθμό... )
-Αισθάνεσαι καλά, με αυτοπεποίθηση;
-Ναι, ναι


Το ξαναδιαβάζει μπροστά σε μία καθηγήτρια.. πιο άνετα...
-Απίστευτο πράγμα, λέει ο καθηγητής του


Όταν συγκεντρώνονται όλοι μαζύ, μία καθηγήτρια  λέει κάτι του στυλ : δεν είχε φωνή τότε (το παιδί) τώρα έχει... "Ωωωω".. ακούγεται από τα παιδιά... 


Και λέει το παιδί:
-Θέλω να σας ευχαριστήσω ... που μιλάω μπροστά σας... θέλω να εκφράσω την ευχαριστία μου... που με βοήθησε να υπερνικήσω τον τραυλισμό μου. Αυτό το σχολείο με έχει βοηθήσει... που δεν έχω αρκετές λέξεις να πω σε όλους, ότι θα μου λείψει το σχολείο, οι καθηγητές , τα παιδιά... και όλο το περιβάλλον του σχολείου.. (κάτι είπε που δεν το κατάλαβα καλά και συνέχισε... )... θέλω να σας ευχαριστήσω που ακούσατε κι ελπίζω το καλύτερο για όλους σας... για τους συμμαθητές μου και τους καθηγητές μου... 


-Δεν ξέρεις πόσο περήφανη είμαι , λέει μία άλλη καθηγήτρια στο τέλος.. 




Απίστευτο!!!! 

lamprini (η περιπτερούχος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...