Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

λόγια.... στις εικόνες... αφιερωμένο στην νέα φίλη ΚΑΤΙΑΝΝΑ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ... καλώς ώρισες στο περίπτερο μου....


Κάτι λόγια που κυκλοφορούν... λες καμμιά φορά...μα πώς τα σκέφτονται!!!... 

Απολαύστε τα στο περίπτερο... 

τα υπόλοιπα... σίγουρα θα τα προσφέρετε εσείς.... !!!



Αγαπώ τόσο πολύ το κομπιούτερ μου
επειδή μέσα εκεί
ζουν οι φίλοι μου!!!!

τίποτε πιο αληθινό...
το μέσον μας οδηγεί την καρδιά στα πρόσωπα...

Χρόνια πολλά λοιπόν, σε όλες τις ΑΓΑΠΕΣ 
που μας έβγαλαν την ΠΙΣΤΗ, 
αλλά τουλάχιστον μας γέμισαν ΣΟΦΙΑ 
και δεν χάσαμε την elpida μας!!





Lamprini (η περιπτερούχος)


2 σχόλια:

Unknown είπε...

Καλημέρα και σήμερα και καλό 4ημερο λόγω εθνικής μας επετείου !! Τώρα είδα αυτή την ωραία ανάρτησή σου Λαμπρινή , με πολλές πολλές μέρες καθυστέρηση . Σ ευχαριστώ και εκ μέρους της Κατιάννας !!

Lamprini Lamprou είπε...

Zina μου, καλό βράδυ επισης! χρόνια πολλά!!...
νασαι καλά, να χαιρεσαι την Κατιάννα... την καλώς ωρίζω στο περίπτερό μου!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...